Dinsdag 30 Mei was het dan zover. Een gift van de Rabobank!
Voor de 5 medewerkers van het Servicepunt (o.a. Verantwoordelijk voor de inhoud van het toekomstige cliëntenintranet) was het een complete verrassing. De gift bestond uit “cadeaus” waarmee de medewerkers in hun vrije tijd zich verder kunnen bekwamen in hun vakgebied. Dit zal zeker ten goede komen van het maken van content voor het cliëntenintranet. Een mooie bijeenkomst met blije en emotionele medewerkers. Nogmaals hartelijk dank aan de Rabobank in zijn algemeen en Wim Bens, directievoorzitter Rabobank Tilburg, Jan Willem de Jongh, directeur bedrijven en Paul Veendrick, afdeling Rabobankbank Grootbedrijf Team Zuidoost in het bijzonder. Natuurlijk ook een bedankje voor alle Amarant Groep medewerkers die zich hiervoor ingezet hebben!

Dit artikel heeft nog geen reacties.

Reageer op dit bericht

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.